Klantenservice
Hieronder treft u een aantal vragen en antwoorden aan met betrekking tot het bestel en verzend proces bij Armband Online Kopen
Armband Online Kopen is aangesloten bij WebwinkelKeur.
Het WebwinkelKeur staat voor betrouwbare klantvriendelijke webwinkels. Bij webwinkels met het WebwinkelKeur weet je zeker dat:
- De identiteit van de webwinkel gecontroleerd is
- De webwinkel voldoet aan en getoetst is op de belangrijkste Nederlandse wetgeving
- De webwinkel meerdere manieren biedt om contact op te nemen
- Klantbeoordelingen onafhankelijk geplaatst kunnen worden
- De webwinkels algemene voorwaarden en een privacy statement duidelijk beschikbaar stellen
- Je bij WebwinkelKeur terecht kunt voor geschilbemiddeling
- Je bij Digidispuut.nl terecht kunt voor een bindende uitspraak
U kunt veilig gebruik maken van de volgende betaal opties:
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaal omgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.
PAYPAL Uw bankrekening of creditcardnummer is al veilig opgeslagen in uw PayPal-rekening dus het is niet nodig eindeloos uw gegevens in te voeren. Met PayPal heeft u alleen uw e-mailadres en wachtwoord nodig en kunt u binnen een paar klikken veilig online betalen.
MISTER CASH is de naam voor Belgische betaalkaarten. Met behulp van een PIN code kun je als Belgische inwoner betalen bij diverse winkels, tankstations, drank of andere automaten. Daarnaast is het mogelijk om op internet er online betalingen mee te verrichten. Je kunt dan middels het nummer van de kaart en de vervaldatum een online betaling met Mistercash doen.
AFTERPAY voert voor Armband Online Kopen het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Armband Online Kopen betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 150 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 250. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.
REMBOURS Voor rembours gelden dezelfde voordelen als met de gewone pakketservice. De betaling is echter anders. Rembours houdt namelijk in dat u betaalt aan de postbode. U betaalt dus op het moment dat u de producten ontvangt. Let op! De bezorger kan alleen de producten overhandigen wanneer u het totaalbedrag gepast en contant kunt betalen. De kosten voor rembours bedragen € 16,-
Alle bestellingen die worden verzonden naar elk Nederlands adres via de normale post via post.nl kosten €1,99 .
Verzekerde verzendingen binnen Nederland kosten €5,75 per bestelling en alle brievenbuspakket verzendingen €3,25.
Bij de brievenbuspakket en verzekerde verzending ontvangt u van ons een track en trace nummer zodra uw bestelling door ons is verzonden.
Voor bestellingen naar België berekenen wij €3,75 verzendkosten en €9,- verzendkosten voor aangetekende pakketten.
De levertijd is afhankelijk van Bpost.be en zal tussen de 1 en 4 werkdagen zijn.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor beschadigde artikelen of zoekgeraakte artikelen door PostNL of Bpost die via normale post worden verzonden. Voor bestellingen met waardevolle items of enige spoed raden wij altijd een verzekerde verzending aan.
Het kan gebeuren dat het door u bestelde product niet naar wens is.
U kunt uw artikel binnen 14 dagen na ontvangst terug sturen zonder opgaaf van reden, mits dit geen gepersonaliseerde producten zijn. Na deze melding heeft u NOGMAALS 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen.
Wij zullen het aankoopbedrag inclusief de eerder door ons berekende verzendkosten op een bij ons bekende rekeningnummer of op een door u opgegeven rekeningnummer storten binnen 14 dagen, mits het product door ons retour is ontvangen.
De kosten voor het retour sturen van de artikelen komen voor rekening van de klant. Retourzendingen graag van te voren aan ons doorgeven. Dit kunt u doen door contact met ons op te nemen via de mail of via ons contact pagina en gebruik te maken van ons retourformulier .
Voor bovenstaande gelden de volgende regels: De verpakking en inhoud dienen indien mogelijk in originele staat te zijn.
Retourzendingen dienen altijd voldoende gefrankeerd te zijn (op eigen kosten). Retourzendingen dienen altijd in een goede verpakking verpakt retour gezonden te worden. Als u als consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft Armband Online Kopen de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen
Armband Online Kopen vergoedt alle betalingen van u als consument, inclusief eventuele leveringskosten door ons in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop u als consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding).
De terugbetaling is kosteloos voor u als consument. Als u als consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft Armband Online Kopen de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.
Indien u ontevreden bent over onze geleverde diensten of producten horen wij dit graag. Ingediende klachten (bij voorkeur per e-mail) worden na ontvangst door ons per e-mail naar u bevestigd binnen de termijn van 14 dagen. “We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@armbandonlinekopen.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”